۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

نمایندگی مضاعف

یک پرینتر قدیمی 960 اچ اپی دارم که اولین پرینتریه که خریدم و انصافا پرینتر خوبیه، این پرینتر خراب شده بود زنگ زدم ایران اچ اپی که بفرستمش برای تعمیر، فرستادمش و گفتن 10 روز دیگه حاضره، بعد از زمان تعیین شده پرینتر را فرستادن و همچنان خراب بود...
زنگ زدم میگم: این که هنوز خرابه
میگن: نه درسته
ميگم : من پرينت نمی تونم بگيرم کاغذ نصفه گير ميکنه و پرينت نميگيره
میگن: دوباره بفرستینش
دوباره فرستادم و دوباره خراب برام فرستادنش
باز زنگ میزنم
ميگم: اين که هنوز خرابه!
میگن: نه درسته! ما تست کردیم
ميگم: بابا خرابه خب!
ميگن: مشکل نرم افزاريه حتما، درايورش را دوباره نصب کنين
میگم: نصب کردم
ميگن: پس از رو سی دی نصب نکنين! از خود ويندوز نصب کنين!
ميگم: نشد
ميگن: مشکل ويندوزه!
ميگم: این قبلا رو همین کامپيوتر نصب بوده مشکلی نداشته، بعدم من رو دوتا کامپوتره دیگه هم تست کردم فايده نداره
ميگن: ميگن باشه مشکل ويندوزه!
ميگم: لپ تاپ ويندوزش اوريجيناله رو اونم جواب نداد!
ميگن: خب پس ما يه کارشناس می فرستیم امروز
بعد از سه روز که هر روز من زنگ زدم که کوش کارشناستون
ميگن: نه احتمالا نرم افزاری نیست دوباره بفرستینش
ميگم: باشه ولی شما مگه نمیگین اونجا تست کردین درسته، یکی بیاد اینجا ببینه خرابه دیگه
میگن: نه حالا شما بفرستين ما دوباره تست ميکنيم
باز پرينتر را فرستادم ميگن: بله مثل اينکه مشکل داره!
بعد از حدود 10 روز که هی من زنگ زدم پيگيری بالاخره پرينتر را فرستادن، وصلش کردم ديدم همچنان چراغهاش باهم روشنه و کار نمیکنه! در پرينتر را باز کردم می بينم کارتريجاشو نفرستادن، زنگ زدم میگم آخه اين چه وضعيه بعد از اين همه داستان باز پرينتر را فرستادين بدون کارتریج!
ميگن: ای وای حتما کارترجش جا مونده رو دستگاهی که از واحد فنی اومده بوده برای تست!!! هماهنگ می کنم با واحد فنی می فرستیم براتون... اين پرينتر شما طلسم شده!!!!
يکی نيست بگه شما کارتون درست انجام بدين ، چه ربطی به طلسم داره!
دو، سه روزی ميگذره و هر روز تماس... ميگن: هنوز معلوم نيست کجاست کارتريج، پيدا می کنيم می فرستيم
فرداش دوباره زنگ می زنم ميگن مسئول اينکار يک هفته رفته مرخصی! (کسی ديگه ای هم خبر نداشت خدا رو شکر از جريان) و بايد خودش برگرده
هفته بعد:
زنگ می زنم: پيدا نشد کارتريج؟؟؟
نه الان براتون 2تا کارتريج نو می فرستيم
و کارتريج نویی که نمايندگی اچ اپی فرستاده (البته خودشون میگن نمايندگی هستن) 7 برگ پرينت درست گرفت و رنگ زدرش مشکل پيدا کرد!
وقتی خيلی از ما خودمون کارمون را درست انجام نمی ديم چه انتظاری داريم که مملکت درست بشه؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست: