۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

و بازهم تصمیم

ديروز داتک اس ام اس زده که فردا (یعنی امروز) سرویس اینترنت شما از ساعت 7 صبح به مدت 5 ساعت دچار اختلال می شود و الان من بی اینترنت دارم این پست را می نویسم که بعد آپلودش کنم، بايد یه کار ايميل کنم...
هر 2 دقیقه یکبار دارم پینگ می کنم ببینم وصل شده، همون فس فسوشم باز از نبودش بهتره، امیدوارم زودتر اختلال برطرف شه
خب در مورد پست پیش بالاخره من اون تصمیم مضاعف را گرفتم و کار جدید را انتخاب نکردم، درست یا غلطش را نمی دونم ولی نتونستم دوباره کار کارمندی را انتخاب کنم، با اینکه می دونم مسئولیتش و دردسراش خیلی کمتره ولی وقتی آدم کار خودش را شروع میکنه دیگه خیلی سخت می تونه برگرده به حالت قبلی...
این هفته یک تصمیم مضاعف دیگه هم باید می گرفتم که از تصمیم قبلی صد برابر سخت تر بود و فردا باید نتیجه را اعلام کنم، دلم می خواست می تونستم زمان را متوقف کنم که مجبور نباشم فردا تصمیمم را اعلام کنم ...

هیچ نظری موجود نیست: